Najczęstsze pytania
Na tej stronie możesz znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Płatność
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Możesz bezpiecznie sfinalizować swoje zamówienie, korzystając z następujących metod płatności:
- Przelewy24: zapłać ekspresowym przelewem prosto z konta bankowego
- Blik: szybka metoda płatności za pomocą aplikacji bankowej
- Przelew tradycyjny: zapłać zwykłym przelewem samodzielnie wykonanym z konta bankowego
- Karta podarunkowa: wprowadź kod karty podarunkowej w kroku „Płatność”.
Jak mogę użyć karty podarunkowej do płatności?
Aby skorzystać z karty podarunkowej jako metody płatności, po wybraniu sposobu dostawy w koszyku przejdź do ostatniego etapu zamówienia. Na stronie płatności wybierz opcję „Karta podarunkowa” i wpisz kod swojej karty. Czy saldo na karcie podarunkowej jest za niskie lub masz kilka kart? Żaden problem! Po wprowadzeniu pierwszego kodu możesz wybrać inną metodę płatności, aby uregulować pozostałą kwotę.
Co zrobić jeśli płatność za zamówienie się nie powiodła?
Sprawdź swoją skrzynkę mailową – w przypadku płatności przez Przelewy24 powinieneś otrzymać wiadomość z informacją o statusie transakcji. Jeśli płatność nie zakończy się sukcesem, spróbuj opróżnić koszyk, a następnie wyczyścić pliki cookie. Sposób usuwania plików cookie zależy od przeglądarki, ale łatwo znajdziesz instrukcje, korzystając z wyszukiwarki, np. Google. Po wyczyszczeniu plików cookie proces płatności zazwyczaj przebiega pomyślnie.
Gdzie znajdę swoją fakturę?
Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem i szczegółami zamówienia. Gdy przesyłka zostanie wysłana, fakturę cyfrową znajdziesz w wiadomości e-mail, zawierającej również link do śledzenia paczki.
Dostawa
Jak mogę śledzić status swojego zamówienia?
Dbamy o to, abyś zawsze był na bieżąco ze swoim zamówieniem. Wyślemy Ci e-mailem aktualizacje oraz link do śledzenia przesyłki.
Czy muszę opłacić przesyłkę?
Chcemy, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były jak najbardziej korzystne. Oferujemy darmową dostawę dla zamówień o wartości powyżej 300 zł. Przy zamówieniach poniżej tej kwoty na terenie Polski koszt dostawy wynosi 14,90 zł.
Jaką opcję dostawy mogę wybrać?
Istnieje możliwość zamówienia dostawy na adres domowy lub do punktu odbioru. Współpracujemy z InPost.
Jak szybko otrzymam moje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia z pewnością będziesz czekać z niecierpliwością na swoje wspaniałe produkty. Produkty wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych od dokonania płatności. Otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz kodem umożliwiającym śledzenie przesyłki. Warto skorzystać z tego kodu na stronie kuriera, aby dokładnie sprawdzić, kiedy możesz spodziewać się dostawy.
Dlaczego dostawa może się opóźnić?
- Problemy u przewoźnika: W przypadku opóźnień ze strony firmy kurierskiej możesz śledzić przesyłkę, używając przesłanego kodu.
- Brak produktu na magazynie: Jeśli zamówionego towaru zabraknie, zazwyczaj dokonujemy zwrotu wpłaconej kwoty. Istnieje jednak możliwość późniejszej realizacji całego zamówienia, co może wydłużyć czas dostawy.
- Okresy zwiększonego zainteresowania: W czasie wzmożonych zakupów, np. w okresie świątecznym, terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu. Aktualne informacje na ten temat znajdziesz na naszej stronie.
Pamiętaj, że nie realizujemy dostaw w dni świąteczne.
Czy moje zamówienie może być dostarczone do innego kraju?
Na ten moment wysyłamy produkty jedynie na terenie Polski.
Moje zamówienie
Czy mogę zmienić zamówienie po złożeniu?
Po złożeniu zamówienia nie można już wprowadzać żadnych zmian, takich jak modyfikacja adresu, zamiana produktów czy anulowanie zamówienia.
Nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia
Potwierdzenie zamówienia powinno dotrzeć w ciągu godziny od jego złożenia (warto sprawdzić również folder spam). Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia, sprawdź, czy kwota zakupu została pobrana z Twojego konta. Jeśli tak, możesz być pewien, że zamówienie zostało złożone poprawnie. Numer zamówienia znajdziesz w szczegółach płatności jako numer referencyjny.
Jeśli jednak potwierdzenie nie pojawi się w ciągu kilku godzin, skontaktuj się z nami hello@yococo.pl abyśmy mogli sprawdzić, czy zamówienie zostało prawidłowo zarejestrowane.
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Zależy nam na Twoim zadowoleniu z zakupów. Rozumiemy, że możesz przypadkowo wybrać niewłaściwy produkt lub zmienić zdanie. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane w tej sytuacji skontaktuj się z nami pod adresem hello@yococo.pl, masz też możliwość zwrotu nienaruszonych produktów w ciągu 14 dni.
Zwroty
Jak zwrócić zamówienie?
Aby dokonać zwrotu prześlij nam informację mailową, które produkty z zamówienia chcesz zwrócić. Pamiętaj by w mailu i paczce zwrotnej podać numer swojego zamówienia.
Koszt zwrotu produktów ponosi Klient. Prosimy o odesłanie zwracanego towaru na adres:
Swan Kamila Mucharska,
u. Zaruby 6/11,
02-796 Warszawa.
Produkty należy zwrócić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od otrzymania zamówienia. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić żadnych widocznych śladów użytkowania.
Jak szybko otrzymam zwrot należności za zamówienie?
Po otrzymaniu zwróconej przesyłki, jak najszybciej dokonamy zwrotu środków za pomocą pierwotnej metody płatności. Cały proces zwrotu kwoty zakupu po otrzymaniu paczki może zająć do 14 dni. Jeśli po tym czasie nie otrzymasz zwrotu na swoje konto, skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia oraz potwierdzenie wysyłki, a my chętnie pomożemy w rozwiązaniu sprawy.